Porządek obrad XVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 listopada 2007 roku.
Porządek obrad
XVI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 listopada 2007 roku
1.Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2.Przedstawienie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 23 października 2007 r.
4.Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5.Sprawozdanie z działalności Nadleśnictwa Trzebież.
6.Rozstrzygnięcie konkursu pn. "Najestetyczniejsze Sołectwo Gminy Police" w roku 2006.
7.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Statutu Gminy Police.
8.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2007r.
9.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2007 rok.
10.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2007 r.
11.Podjęcie uchwały w sprawie opinii projektu rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Trzebieży od strony lądu.
12.Podjęcie uchwały w sprawie opinii projektu zarządzenia Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie w sprawie określenia granic pasa technicznego na terenie Gminy Police.
13.Podjęcie uchwały w sprawie określenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach.
14.Podjęcie uchwały w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez gminę.
15.Podjęcie uchwały w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez żłobek.
16.Podjęcie uchwały w sprawie podatku od nieruchomości.
17.Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości.
18.Podjęcie uchwały w sprawie podatku od środków transportowych.
19.Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia od podatku od środków transportowych.
20.Podjęcie uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
21.Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty od posiadania psów w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
22.Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
23.Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych.
24.Podjęcie uchwały w sprawie stawek opłat w Zakładzie Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym za przyjęcie odpadów do unieszkodliwiania poprzez składowanie, pochodzących z powiatu polickiego oraz spoza jego terenu.
25.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2007-2009, IV edycja.
26.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.
27.Podjęcie uchwały w sprawie powiadomienia sekretarza gminy o obowiązku przedłożenia oświadczenia lustracyjnego.
28.Podjęcie uchwały w sprawie powiadomienia skarbnika gminy o obowiązku przedłożenia oświadczenia lustracyjnego.
29.Interpelacje i zapytania radnych.
30.Wolne wnioski.
31.Zamknięcie obrad.