Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28 sierpnia 2007 roku
Porządek obrad XII sesji
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 28 sierpnia 2007 roku
- Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z IX sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 20 czerwca 2007 r., protokołu z X sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 12 lipca 2007 r. i protokołu z XI sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 2 sierpnia 2007 r.
- Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej w 2007 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2007.
- Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłaty targowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na wezwanie do usunięcia naruszenia interesu prawnego wywołanego uchwałą Nr V/31/07 Rady Miejskiej w Policach z dnia 06 marca 2007 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Pilchowi II”.
- Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia protestów i zarzutów wniesionych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Police w części dotyczącej obszaru miejscowości: Tanowo, Węgornik, Zalesie – tzw. „Tanowo”.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.