Porządek obrad V sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 stycznia 2019 roku
-
Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
-
Przedstawienie porządku obrad.
-
Rozpatrzenie uwag do protokołu z IV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 grudnia 2018 roku.
-
Wystąpienie przedstawicieli spółki PDH Polska S.A.
-
Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
-
Sprawozdanie z pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.
-
Podjęcie uchwały w sprawie dopłat do ceny dostarczanej wody i odprowadzania ścieków.
-
Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Police na lata 2019-2023.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Gminy Police.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zdrowia Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetui Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach na rok 2019.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Wolne wnioski.
-
Zamknięcie obrad.