W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad IV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 grudnia 2018 roku

Porządek obrad
IV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 grudnia 2018 roku
 
  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z II sesji RM w Policach
    w dniu 28 listopada 2018 roku oraz z III sesji RM w Policach w dniu 07 grudnia 2018 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyborów do Rady Osiedla Nr 5 Gryfitów
    w Policach.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik oraz ustalenia sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których w części zamieszkują mieszkańcy, a w części nie zamieszkują mieszkańcy.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2019 rok.
  11. Podjęciu uchwały w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Police w latach 2019-2023.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Filialnej w Policach przy ul. Przyjaźni 33 organizacyjnie podporządkowanej Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Pawła II w Policach przy ul. Piaskowej 99.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2018.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany  wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2018-2027.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku 2018.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Police na rok 2019.
  17.  Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.
  18. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2019 rok (liczba sesji i terminy ich odbycia).
  19. Interpelacje i zapytania radnych.
  20. Wolne wnioski.
  21. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego