W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 lutego 2018 roku

 

 

Porządek obrad
XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 lutego 2018 roku

 

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 stycznia 2018 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2018.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2018 roku przez gminę Police programu profilaktyki szczepień ochronnych przeciwko grypie dla mieszkańców gminy Police po 65 roku życia.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2018 roku przez gminę Police programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych wśród dzieci zamieszkałych na terenie gminy Police.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 4 Dąbrówka w Policach.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie statutu Osiedla nr 4 Dąbrówka w Policach.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, niepublicznych szkół podstawowych, innych niepublicznych form wychowania przedszkolnego oraz oddziałów przedszkolnych w niepublicznych szkołach podstawowych prowadzonych na terenie Gminy Police oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania tych dotacji.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Police publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych.
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez żłobek.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miejscowości Police pn.: „NADBRZEŻNA - KRESOWA”.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu Rozwoju Miejscowości Tanowo do roku 2022”.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Wolne wnioski.
  17. Zamknięcie obrad.
 

Powiadom znajomego