W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 kwietnia 2017 roku

 

Porządek obrad

XXIX sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 25 kwietnia 2017 roku

 

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXVIII sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 24 marca 2017 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police
    na rok 2017.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2017-24.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia  „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Police na lata 2017 – 2026”.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Police na lata 2014–2032 – Aktualizacja I”.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego Gminy Police.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.
  11. Interpelacje i zapytania radnych.
  12. Wolne wnioski.
  13. Zamknięcie obrad.

 

Powiadom znajomego