W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Z A W I A D O M I E N I E
Biuro Rady Miejskiej w Policach informuje, że Przewodniczący Komisji Skarg Wniosków i Petycji zwołuje na dzień 20 listopada 2024r. na godz. 13:00 posiedzenie Komisji, które odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, (p.32)

Powiadom znajomego