W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Nabór do komisji opiniującej -ograniczanie ryzyka i korygowania niebezpiecznych zachowań wśród dzieci i młodzieży z terenu Gminy Police.

Police, 03.02.2015 roku

Ogłoszenie

Burmistrz Polic ogłasza nabór osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
(Dz. U. Dz.U. z 2014 r. poz. 1118 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, do komisji opiniującej oferty złożone na otwarty konkurs ofert ogłoszony w dniu 03.02.2015 roku.

Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadania publicznego w 2015 roku w zakresie prowadzenie działalności mającej na celu ograniczanie ryzyka i korygowania niebezpiecznych zachowań wśród dzieci i młodzieży z terenu Gminy Police, zagrożonych powstaniem problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, włączając
w to rodziców (opiekunów) oraz wskazanie możliwości uzyskania pomocy w szczególności poprzez: prowadzenie spotkań (warsztatów) informacyjno-edukacyjne dla rodziców (opiekunów), współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w zakresie pomocy społecznej.

Członkiem komisji może zostać osoba wskazana przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, biorące udział
w konkursie.

Zgłoszenie powinno zawierać:

- imię i nazwisko kandydata;

- adres zamieszkania;

- dane kontaktowe (telefon, e-mail).

- w przypadku osoby wskazanej przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy - pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentacji tej organizacji;

- w przypadku osoby reprezentującej organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy – oświadczenie o reprezentowaniu organizacji.

Zgłoszenia należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, przy ul. Stefana Batorego 3 (pok. 3C), lub przesłać na adres e-mail: musewicz@ug.police.pl lub wbaginska@ug.police.pl z tematem „Nabór do komisji opiniującej – przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym” do 25 lutego 2015 r. do godz. 8:00. Informacji na temat naboru udziela Maciej Usewicz (tel. 91 431 18 16) lub Weronika Bagińska (tel. 91 431 18 23).

Do komisji opiniującej zostaną wybrane maksymalnie dwie osoby. O wyborze decyduje kolejność poprawnych zgłoszeń. Wyboru dokonuje Burmistrz spośród kandydatów niepodlegających wykluczeniu.

Za udział w posiedzeniu komisji nie przysługuje wynagrodzenie.

Posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 26 lutego br. o godz. 9.30 w pok. nr 16, w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.

Powiadom znajomego