Nabór do komisji opiniującej - wszechstronna aktywizacja ludzi starszych
Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadania publicznego w 2013 roku w zakresie prowadzenie działalności mającej na celu umożliwienie ludziom starszym z terenu Gminy Police (rencistom, emerytom) aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym i kulturalnym, w tym w szczególności organizowanie czasu wolnego, propagowanie aktywnego i zdrowego stylu życia.
Członkiem komisji może zostać osoba wskazana przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, biorące udział w konkursie.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko kandydata;
- adres zamieszkania;
- dane kontaktowe (telefon, e-mail).
- w przypadku osoby wskazanej przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy - pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentacji tej organizacji;
- w przypadku osoby reprezentującej organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy – oświadczenie o reprezentowaniu organizacji.
Zgłoszenia należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, przy ul. Stefana Batorego 3 (pok. 3C), lub przesłać na adres e-mail: musewicz@ug.police.pl z tematem „Nabór do komisji opiniującej – aktywizacja ludzi starszych” do 01 lutego 2013 r. do godz. 8:00. Informacji na temat naboru udziela Maciej Usewicz (tel. 91 431 18 16).
Do komisji opiniującej zostaną wybrane maksymalnie dwie osoby. O wyborze decyduje kolejność poprawnych zgłoszeń. Wyboru dokonuje Burmistrz spośród kandydatów niepodlegających wykluczeniu.
Za udział w posiedzeniu komisji nie przysługuje wynagrodzenie.
Posiedzenie komisji odbędzie się w godzinach pracy urzędu – o dokładnym terminie posiedzenia wybrane osoby zostaną poinformowane telefonicznie.