Zawiadomienie o XIII posiedzeniu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach
Porządek obrad:
1. Powitanie zaproszonych gości, zebranych.
2. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Wybór protokolanta posiedzenia Rady.
5. Przyjęcie protokołu z XII Posiedzenia Gminnej Rady.
6. Wystąpienie zaproszonych gości.
7. Podsumowanie I kadencji działalności Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
8. Wyrażenie opinii o sposobie wyboru przedstawicieli GRDPP lub organizacji pozarządowych do zespołu powołanego przez Burmistrza Polic ds. budżetu obywatelskiego.
9. Wyrażenie opinii o projekcie „Regulaminu wyborów przedstawicieli organizacji pozarządowych do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach”.
10. Komunikaty.
11. Dyskusja i wnioski.
12. Zamknięcie posiedzenia.