W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie o XIII posiedzeniu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach

Zawiadamiam, iż XIII Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 27 lutego 2013 roku (środa) o godz. 17.15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.
 
Porządek obrad:
1. Powitanie zaproszonych gości, zebranych.
2. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Wybór protokolanta posiedzenia Rady.
5. Przyjęcie protokołu z XII Posiedzenia Gminnej Rady.
6. Wystąpienie zaproszonych gości.
7. Podsumowanie I kadencji działalności Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
8. Wyrażenie opinii o sposobie wyboru  przedstawicieli GRDPP lub organizacji pozarządowych do zespołu powołanego przez Burmistrza Polic ds. budżetu obywatelskiego.
9. Wyrażenie opinii o projekcie „Regulaminu wyborów przedstawicieli organizacji pozarządowych do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach”.
10. Komunikaty.
11. Dyskusja i wnioski.
12. Zamknięcie posiedzenia.

Informuję, iż jest to ostatnie posiedzenie I kadencji Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach.   

Materiały na posiedzenie
 
Przewodnicząca Rady 
Maria Górska

Załączniki

Powiadom znajomego