Zawiadomienie o VII posiedzeniu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Porządek obrad:
- Powitanie zaproszonych gości, zebranych.
- Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z VI Posiedzenia Gminnej Rady.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybór protokolanta posiedzenia Rady.
- Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi w roku 2011.
- Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police.
- Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police.
- Informacja o stanie realizacji w 2012 roku przez Gminę Police zadania Powiatu Polickiego dotyczącego działań na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Informacja o stanie przygotowań do organizacji w roku 2012 polickiego pikniku organizacji pozarządowych.
- Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady.
- Komunikaty.
- Dyskusja i wnioski.
- Zamknięcie posiedzenia.
Informuję ponadto, iż na podstawie §10 ust. 1 pkt 7 uchwały Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach oraz trybu powoływania jej członków Burmistrz odwołuje członka Rady przed upływem kadencji w przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na trzech kolejnych posiedzeniach Rady.
Materiały na posiedzenie