W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie - VIII posiedzenie GRDPP

Zawiadomienie

Zawiadamiam, iż VIII Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 15 października 2018 roku (poniedziałek) o godz. 16:00 w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 32.

Porządek obrad:

  1. Powitanie zaproszonych gości, zebranych.
  2. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z VII Posiedzenia Gminnej Rady.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Police oraz nadania jej statutu.   .
  6. Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Police oraz nadania jej statutu
  7. Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie szczegółowych zasad wnoszenia inicjatyw obywatelskich.
  8. Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie szczegółowych zasad wnoszenia inicjatyw obywatelskich.
  9. Przedstawienie projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2019 roku
  10. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2019 roku
  11. Komunikaty.
  12. Dyskusja i wnioski.
  13. Zamknięcie posiedzenia. 

Informuję ponadto, iż na podstawie §10 ust. 1 pkt 7 uchwały nr XXIX/210/2013 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 lutego 2013 zmieniającej uchwałę w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach oraz trybu powoływania jej członków Burmistrz odwołuje członka Rady przed upływem kadencji w przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na trzech kolejnych posiedzeniach Rady.

 

Załączniki

Powiadom znajomego