Informacja o rozpoczęciu konsultacji (Program współpracy 2016)
Police, 16 października 2015 roku
OR.520.27.2015
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI
Na podstawie §1 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o rozpoczęciu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2016 roku.
Uwagi do załączonego projektu uchwały można zgłaszać pisemnie bezpośrednio w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, pokój 3c lub listownie na adres Urzędu Miejskiego
w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@ug.police.pl w temacie wpisując „Konsultacje – Program współpracy 2016”. Konsultacje trwają do 06 listopada 2015 r.
Wg §2 ww. uchwały w konsultacjach mogą brać udział:
1) organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mające siedzibę i działające na terenie gminy Police;
2) Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego.