Informacja o zakończeniu konsultacji Wyziału Gospodarki Odpadami
Informacja o zakończeniu konsultacji
Na podstawie § 12 ust. 1 uchwały Nr XXI/ 149/2012 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 czerwca 2012 w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Police oraz § 5 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o zakończeniu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.
W dniu 16 listopada 2012 r. roku zostały ogłoszone konsultacje dotyczące projektu uchwały w sprawie uchwalenia ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police. W dniu 7 listopada 2012 r. zostało skierowane pismo do przewodniczącej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz rad osiedlowych i sołeckich z terenu gminy Police o rozpoczęciu konsultacji. Termin zakończenia konsultacji został wyznaczony na 30 listopada 2012 roku. Do dnia zakończenia konsultacji nie wpłynęły wnioski (oraz propozycje zmian lub inne uwagi) od mieszkańców gminy Police, organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mających siedzibę i działających na terenie gminy Police. Projekt uchwały został w dniu 26.11.2012 r. pozytywnie zaopiniowany przez Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego.