W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI (Konsultacje Społeczne).

Na podstawie Zarządzenia Nr 210/2012 Burmistrza Polic z dnia 8 października 2012 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących wyboru metody naliczania opłat na terenie Gminy Police, informuję, że prowadzone będą konsultacje społeczne.Przedmiotem konsultacji będzie:wybór metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Police.Konsultacje trwać będą od 15 października 2012 r. do 4 listopada 2012 r.Zgodnie z art.3 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391), gminy są zobowiązane objąć wszystkich właścicieli nieruchomości systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Właściciele nieruchomości nie będą jak dotychczas płacić za odbiór odpadów firmom wywozowym, ale bezpośrednio gminie. Zmieni się także sposób naliczania opłat.Zgodnie z art. 6j ust.1 i 2 powyższej ustawy dopuszcza się wybór jednej z czterech możliwych metod naliczania opłat:1. od liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość,
2. od ilości zużytej wody w danej nieruchomości,
3. od powierzchni lokalu mieszkalnego
4. od gospodarstwa domowego
Każda z zaproponowanych przez ustawodawcę metod ma swoje wady i zalety. Konsultacje społeczne mają na celu wypracowanie racjonalnego sposobu naliczania opłat, dlatego zachęcamy wszystkich mieszkańców miasta i gminy Police do podzielenia się swoimi opiniami, spostrzeżeniami i uwagami która z podanych powyżej metod naliczania stawki opłaty wydaje się najbardziej zasadna.W ramach ogłoszonych konsultacji mieszkańcy miasta i gminy Police mogą wyrażać swoje opinie oraz uwagi dotyczące wyżej wymienionych metod naliczania opłaty, które prosimy przesyłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@ug.police.pl lub na adres:Urząd Miejski w Policach, Wydział Gospodarki Odpadami ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, z dopiskiem ,,Konsultacje społeczne w sprawie systemu gospodarowania odpadami”

Powiadom znajomego