W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Informacja o zakończeniu konsultacji (uchwała konsultacyjna)

Police, dnia 11 czerwca 2012 r. 
  
Informacja o zakończeniu konsultacji  
 
Na podstawie § 5 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o zakończeniu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police. 
W dniu 14 maja 2012 roku zostały ogłoszone konsultacje dotyczące projektu zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police. W tym samym dniu zostało skierowane pismo do przewodniczącej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego o rozpoczęciu konsultacji. 
Termin zakończenia konsultacji został wyznaczony na 1 czerwca 2012 roku. 
Do dnia zakończenia konsultacji nie wpłynęły wnioski od organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mających siedzibę i działających na terenie gminy Police. 
-        W dniu 21 maja i 4 czerwca 2012 roku odbyły się VII i VIII posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach, na którym wnioskowano o następujące zmiany w konsultowanej uchwale: 
-        zmianę redakcyjną §8 ust. 3 dotyczącą czasu trwania konsultacji, w następujący sposób: „Czas trwania konsultacji nie może być krótszy niż 14 dni od dnia opublikowania informacji Burmistrza o rozpoczęciu konsultacji w sposób, o którym mowa w ust. 2”,
-        dołączenie zapisu o poinformowaniu wnioskodawców o skutkach złożonej opinii oraz o przewidywanym terminie wyniku konsultacji,
-        dołączenie zapisu o poinformowaniu podmiotu, który wystąpił z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji o ich wyniku,
-        zmianę §7 ust. 3 pkt 3 – zapis jest niespójny z §8 na podstawie którego burmistrz decyduje o terminie konsultacji
-        dołączenie w §8 ust. 4 zapisu o możliwości umieszczenia ogłoszenia o konsultacjach na przystankach autobusowych oraz w obiektach użyteczności publicznej.
 
Wszystkie uwagi zostały zaakceptowane i wprowadzone do projektu uchwały.
Uchwała otrzymała pozytywną opinię Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Powiadom znajomego