Informacja o zakończeniu konsultacji (inicjatywa lokalna)
OR.0006.7.2011
Na podstawie § 5 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o zakończeniu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie określenia trybu i szczególnych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
W dniu 18 maja 2011 roku zostały ogłoszone konsultacje dotyczące projektu uchwały w sprawie określenia trybu i szczególnych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. W tym samym dniu zostało skierowane pismo do przewodniczącej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego o rozpoczęciu konsultacji.
Termin zakończenia konsultacji został wyznaczony na 15 lipca 2011 roku.
Do dnia zakończenia konsultacji nie wpłynęły wnioski od organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mających siedzibę i działających na terenie gminy Police.
W dniu 16 czerwca 2011 roku odbyło się II posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach, na którym wnioskowano o następujące zmiany w konsultowanej uchwale:
- dodanie zapisu dotyczącego przedstawienia wnioskodawcy inicjatywy lokalnej uzasadnienia oceny projektu inicjatywy na jego wniosek;
- zamianę miejscami pkt. 1 oraz pkt. 3 w §6;
Obie poprawki zostały uwzględnione w projekcie uchwały przekazywanym do Rady Miejskiej w Policach.
Uchwała otrzymała pozytywną opinię Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.