Police, 19 maja 2011 roku
OR.0006.7.2011
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI
Na podstawie §1 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o rozpoczęciu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie określenia trybu i szczególnych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Uwagi do załączonego projektu uchwały można zgłaszać pisemnie bezpośrednio w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, pokój 3c lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
sekretariat@ug.police.pl w temacie wpisując „Konsultacje – inicjatywa lokalna”.
Konsultacje trwają do 15 lipca br.Wg §2 ww. uchwały w konsultacjach mogą brać udział:
1) organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mające siedzibę i działające na terenie gminy Police;
2) Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego.