W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Informacja o zakończeniu konsultacji

Police, dnia 06 listopada 2020 r.
OR.520.17.2020

 


Informacja o zakończeniu konsultacji 

 



Na podstawie § 5 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi 
i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. 
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. 2020 r. poz. 1057 t.j.) projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o zakończeniu konsultacji dotyczących projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police 
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2021 roku. 

W dniu 21 października 2020 roku zostały ogłoszone konsultacje dotyczące projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2021 roku. 

Termin zakończenia konsultacji został wyznaczony na 05 listopada 2020 roku. 

Do dnia zakończenia konsultacji wpłynął jeden wniosek z Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach z dnia 04 listopada 2020 r., w którym wnioskują o zwiększenie finansowanie dla zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe w zakresie aktywizacji ludzi starszych, kultury oraz turystyki. W przypadku dodatkowych możliwości finansowych w przyszłorocznym budżecie Gminy Police oraz ewentualnych potrzeb organizacji pozarządowych działających w ramach wymienionych zakresów zadań, finansowanie tych obszarów zostanie zwiększone.

Od organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mających siedzibę i działających na terenie gminy Police nie wpłynęły wnioski.

 

Powiadom znajomego