W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Oferta Stowarzyszenia Wspierającego Intergrację Osób Zdrowych i Niepełnosprawnych "Warto być" na realizację zadania publicznego pn. "Przystosowanie pomieszczeń lokalu w parafii św. Kazimierza na potrzeby integracyjnej świetlicy środowiskowej"

W dniu 09.10.2012 wpłynęła oferta Stowarzyszenia Wspierającego Intergrację Osób Zdrowych i Niepełnosprawnych "Warto być" na realizację zadania publicznego pn. "Przystosowanie pomieszczeń lokalu w parafii św. Kazimierza na potrzeby integracyjnej świetlicy środowiskowej". Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi można zgłaszać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach ul. Stefana Batorego 3, pok. 16, telefonicznie pod nr tel. 91 431 18 16 bądź na adres e-mail: musewicz@ug.police.pl

Powiadom znajomego