W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 września 2015 roku

 Porządek obrad

XI sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 29 września 2015 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z X sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 25 sierpnia 2015 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015 - 2024.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2015.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police”.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Police.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Police oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie w odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie terminu częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Police.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miasta Police, pn.: „Centrum”.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: ”Zmiany Miasto i Gmina Police I”.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
  18. Interpelacje i zapytania radnych.
  19. Wolne wnioski.
  20. Zamknięcie obrad.

 

 

Powiadom znajomego