W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Uchwała nr XXVIII/279/2021

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Policach
z dnia
w sprawie zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Policach, ustalenia jej składu osobowego i przedmiotu jej działania
na podstawie art. art. 18b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2020r. poz. 713 i 1378/ w związku z § 36 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 uchwały Nr XXV/180/2012 z dnia 27 listopada 2012r. w sprawie statutu gminy Police /Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego z 2018r. poz. 5453/ Rada Miejska w Policach, uchwala co następuje

Załączniki

Powiadom znajomego