W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.5.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Tanowo i Witorza – etap II (system kanalizacji deszczowej)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.5.2016
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty sporządzone w języku polskim należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty zostało zamieszczone poniżej

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP


Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Tanowo i Witorza – etap II (system kanalizacji deszczowej)


1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Parkowej, ul. Zwycięstwa, ul. XXX-Lecia i ul .Majowej w Tanowie w zakresie:
- w ul. Parkowej, ul. Zwycięstwa, ul. XXX – Lecia i ul. Majowej z rur perforowanych Ø400 mm PE/PP o długości L=555 mb, do której podłączone jest za pomocą wpustów deszczowych odwodnienie wykonane z korytek ściekowych z kostki kamiennej o łącznej długości L= 739 mb;
- w u. Lipowej z rur perforowanych Ø300 mm PE/PP o długości L=306 mb, do której podłączone jest za pomocą wpustów deszczowych odwodnienie wykonane z korytek ściekowych betonowych o łącznej długości L= 80 mb;
- na ul. Wojska Polskiego wymianę istniejących korytek ściekowych na wjazdach na posesje, na korytka ściekowe z polimerobetonu z profilem grzebieniowym o łącznej dł. L= 12 m.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych

4. Wymagany termin wykonania zamówienia do 25 listopada 2016 r.

5. Warunki udziału w postepowaniu oraz podstawy wykluczenia:
a. posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
b. posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej
- warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 400 mb ,
- warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych , która posiada wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa
Podstawy wykluczenia określa art.24 ust.1 pkt 12 – 23.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
a . Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
b. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
c. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej d. Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby e. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu
f.Potwierdzenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem;
g. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

9. Wadium w wysokości 30 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena ofertowa – 90%
- okres gwarancji i rękojmi – 10%

11. Oferty sporządzone w języku polskim należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 14.09.2016 r. do godz. 930.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim
w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
zamówień o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.

17. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 31.08.2016r.

Załączniki

SIWZ pdf, 558 kB
zał.nr 7 pdf, 427 kB
Aneks do PB rar, 1.53 MB
operat rar, 161 kB
Przedmiar rar, 140 kB

Powiadom znajomego