W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

7013.3.2014.16 - Zmiana w treści ogłoszenia

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 7013.3.2014.16 - Zmiana w treści ogłoszenia
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat)
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty zostało zamieszczone poniżej

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP


Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.


1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
4. Wymagany termin wykonania zamówienia 28 październik 2016 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
     a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
     b. posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie obejmujące prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące termomodernizację polegającą na ociepleniu ścian zewnętrznych o łącznej powierzchni 500 m2 płytami styropianowymi,
     c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, które posiadają wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez
Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków
udziału w postępowaniu;
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie
kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda
spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
     - cena ofertowa – 90%
     - okres gwarancji i rękojmi – 10%
8. Wadium w wysokości 30 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 07.06.2016 r. do godz. 930.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim
w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na
podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 20.05.2016r.

Załączniki

SIWZ pdf, 818 kB
zał.nr 7 pdf, 499 kB
PDF ARCH rar, 35.96 MB
PDF EL rar, 8.72 MB
PDF IS rar, 3.47 MB
PDF KONSTR rar, 3.84 MB

Powiadom znajomego