W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

ZWiK /02/ 2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZWiK /02/ 2015
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206)
rozstrzygnięcie

Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

 Ogłoszenie o zamówieniu

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, tel. (91)42-41-310,

(91)42-41-313, fax. (91)317-00-15 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą:

Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej”


         Nr postępowania przetargowego: ZWiK /02/ 2015


  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 984, 1047 i 1473 z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915,1146 i 1232 oraz 2015r. poz. 349.
  2. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  4. Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl.Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3.
  5. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
  6. Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
  7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

8.   Przedmiot zamówienia: Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej wg wykazu opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ 

8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :

1)  roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe,

2)  roboty ziemne wraz z ewentualnym odwodnieniem wykopów,

3)  ułożenie rurociągów kanalizacyjnych o średnicy 160 mm z rur PVC - U ze ścianką litą i jednorodną o sztywności obwodowej minimum SN = 8kN/m2, SDR34 łączonych wg rozwiązań systemowych na uszczelki osadzane fabrycznie,

4)  montaż kompletnych studni rewizyjnych rozdzielczych (na zmianie kierunku) z PVC

   o średnicy 400 mm z szczelnymi włazami żeliwnymi,

5)  wykonanie zabezpieczenia z rur ochronnych w miejscach skrzyżowań z istniejącymi urządzeniami,

6)  wykonanie przepięcia istniejących instalacji kanalizacyjnych przy budynkach do wykonanego przyłącza,

7)  wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i uporządkowanie terenu,
9. Wspólny Słownik Zamówienia  (CPV):

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
10. Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 12 SIWZ.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2     ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
-    posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ponadto:
-    spełniają wymogi zawarte w SIWZ,
-    profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 
-    wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania  lub
w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy  co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,
12. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
   -  Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)
   -  Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4 do SIWZ)
13.  Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:
a.  oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,
b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c.  aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.
d.  dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,
e.  wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
f. polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
14. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 16.10.2015 r. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 19 SIWZ.
15. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
16. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 95% , gwarancja - 5%
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
18. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
19. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 lub art. 134.
22. Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
23. Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50,   72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 16.10.2015 r. do godz. 12.00      
24. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 16.10.2015r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów
i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).
25. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
26. Termin wykonania zamówienia – do 07.12.2015 r.
27. Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Janusz Zdziebło,
tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 317 00 15.



Police, dnia 02.10.2015r.



Załączniki

SIWZ doc, 336 kB
Przedmiar robót rar, 32.48 MB

Powiadom znajomego