W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.6.2015-RB

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ulicy Mikołaja Reja w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.6.2015-RB
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urzęd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat)
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty w załączniku.

BURMISTRZ POLIC

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP


na

PRZEBUDOWA ULICY MIKOŁAJA REJA W POLICACH


1. Prowadzący postępowanie:  Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel:  091 43 118 63, fax:  091 43 118 71)

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .

3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi, klasy KD i KL, istniejącej ulicy Mikołaja Reja w Policach, o długości około 500 mb, w zakresie wymiany konstrukcji i nawierzchni jezdni, budowy chodników oraz remontu istniejących zjazdów do posesji wraz z infrastrukturą techniczną.

4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, obejmujących roboty budowlane dot. przebudowy dróg w zakresie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni i chodników, wraz z infrastrukturą techniczną.

5. Wspólny słownik zamówień (CPV):  45231400-9, 45231600-1, 45233120-6, 45233225-2.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7. Wymagany termin wykonania zamówienia  –   3 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy.

8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000 PLN.

9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:

1) posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane dot. budowy bądź przebudowy drogi, w zakresie konstrukcji oraz nawierzchni z kostki betonowej, o długości co najmniej 300 mb wraz
z infrastrukturą techniczną,

2) sytuacji ekonomicznej i finansowej. – tj. wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000 PLN (łącznie).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.

11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:

1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.

2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.

7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).

12. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wg kryteriów: Cena – 80%, Okres gwarancji i rękojmi – 20%.

13.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:

1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:

a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, udokumentowanych i potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego,

b) wstrzymania robót lub wystąpienia znaczących przerw w robotach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy,

c) zmian dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych,

d) udzielenia wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 UZP,

e) zaistnienia, po dacie zawarcia umowy, zdarzeń losowych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć.

2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.

3) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie
i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych.

4) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.

5) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla zamawiającego.

14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 17.06.2015 roku do godz. 10:30.

15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 02.06.2015 roku.

Załączniki

SIWZ_ul.Reja pdf, 360 kB

Powiadom znajomego