W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

GKM.271.2.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. kościelnej w m. Przęsocin
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy GKM.271.2.2015
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert sekretariat Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
unieważnienie

INFORMACJA  O   UNIEWAŻNIENIU

 PRZETARGU

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN


I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m Przęsocin, zgodnie z dokumentacją projektową : Modernizacja ul. Kościelnej w Przęsocinie Gmina Police opracowanej przez Projektowanie Dróg i Zieleni Barbara Lasota, Szczecin ul. Batalionów Chłopskich 34/49 obejmujące roboty budowlane związane z :

1.

Ustawieniem krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony)

mb.

482

2.

Oczyszczeniem nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsja asfaltową

m2

1790

3.

Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową

m2

1790

4.

Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza -

wiążąca

m2

1790

5.

Ułożeniem siatki z włókna szklanego powlekanego polimeroasfaltem

m2

1790

6.

Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową

m2

1790

7.

Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm

m2

1790

8.

Ustawieniem studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem

szt

1

9.

Ułożeniem rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV

mb

10

10.

Ustawieniem studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem

szt.

2

11

Uszczelnieniem emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem

mb

482

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.

Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

Do dnia 30 maja 2015 roku.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na ułożeniu nakładki asfaltowej o powierzchni min. 1800 m2. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).

2). posiadane ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

IX. Wadium.

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:

1/ pieniądzu,

2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3/ gwarancjach bankowych,

4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,

5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m. Przęsocin”.

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.

6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

X. Kryteria oceny ofert:

Cena - 90 pkt

KC = CN/COB x max liczba punktów w ocenianej pozycji

KC - max liczba punktów w ocenianej pozycji

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów w kryterium cena będzie składową punktów z poszczególnych pozycji jaką może uzyskać Wykonawca – 90 pkt.

Okres gwarancji - 10 pkt

Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”:

okres gwarancji badanej oferty

----------------------------------------- x 10 pkt

okres gwarancji najdłuższy

Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesię cy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium gwarancja zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium okres gwarancji wynosi – 10 pkt.

Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów za poszczególne kryteria.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć do dnia 24 marca 2015 roku do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 24 marca 2015 roku o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się

wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo

zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2015r.

SIWZ (1572kB) pdf

Projekt budowlano wykonawczy (4130kB) pdf

Plan sytuacyjno wysokościowy (557kB) pdf

Plan sytuacyjno wysokościowy (2) (836kB) pdf

Plan sytuacyjno wysokościowy (3) (761kB) pdf

Profil podłużny (1) (356kB) pdf

Profil podłużny (2) (181kB) pdf

Profil podłużny (3) (369kB) pdf

Profile poprzeczne (1) (424kB) pdf

Profile poprzeczne (2) (484kB) pdf

Profile poprzeczne (3) (483kB) pdf

Profile poprzeczne (4) (444kB) pdf

Profile poprzeczne (5) (430kB) pdf

Profile poprzeczne (6) (188kB) pdf

Profile konstrukcyjne (1131kB) pdf

Specyfikacja techniczna (1) (8041kB) pdf

Specyfikacja techniczna (2) (3690kB) pdf

Specyfikacja techniczna (3) (4131kB) pdf

Specyfikacja techniczna (4) (9087kB) pdf

Specyfikacja techniczna (5) (2945kB) pdf

Specyfikacja techniczna (6) (3305kB) pdf

Specyfikacja techniczna (7) (1325kB) pdf

Specyfikacja techniczna (8) (1877kB) pdf

Odpowiedź na zapytanie nr1 (19kB) word

Odpowiedź na zapytanie nr2 (20kB) word

Odpowiedź na zapytanie zestaw 3 (20kB) word

Odpowiedź na zapytanie zestaw 4 (22kB) word


Załączniki

Powiadom znajomego