W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.3.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowę ulicy Bankowej w Policach - ETAP I - (od ul.Wyszyńskiego do ul.Grzybowej)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.3.2015
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony na roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty

Informacja dotycząca podpisania umowy w załączeniu pod ogłoszeniem

   Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

 

Przebudowa ulicy Bankowej w Policach – ETAP I

(odcinek od ul. Wyszyńskiego do ul. Grzybowej)

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Bankowej na odcinku od ul.Wyszyńskiego do ul.Grzybowej w Policach.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 14 listopada 2015 r.

5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

nakładają obowiązek ich posiadania,

- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie

ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną budowę

lub przebudowę z wymianą konstrukcji nawierzchni jezdni (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo

Budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.)) drogi co najmniej klasy L wraz z infrastrukturą techniczną i

chodnikiem, o szerokości jezdni min. 5 m (2 pasy ruchu po min. 2,5 m każdy) i długość co najmniej L= 500 m,

o nawierzchni bitumicznej.

- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia –

warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu

zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w

zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci

elektroenergetycznych i gazowych posiadają wymagane uprawnienia,

- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada

środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych (środki finansowe mogą

być sumowane z wysokością zdolności kredytowej)

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego

oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu;

- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie

kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda

spełnia / nie spełnia.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 80% okres gwarancji i rękojmi – 20%

8. Wadium w wysokości 60 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

9. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,

72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 24.03.2015 r. do godz. 930.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2015 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim

w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na

podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.

15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 10.03.2015 r.

SIWZ (974kB) pdf

Załącznik do SIWZ (183kB) word

Zgłoszenie robót budowlanych (313kB) pdf

Przedmiary branżowe (1005kB) rar

Opinia geotechniczna (1703kB) rar

Branżowa sanitarna sieć gazowa (6630kB) rar

Inwentaryzacja drzew-część opisowa (1903kB) rar

Inwentaryzacja drzew-część rysunkowa (2775kB) rar

Inwentaryzacja drzew-decyzja (404kB) rar

Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy (9141kB) rar

Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.2 (8658kB) rar

Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.3 (8523kB) rar

Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.4 (2589kB) rar

Branża sanitarna-uzgodnienia cz.1 (171kB) rar

Branża sanitarna-uzgodnienia cz.2 (1122kB) rar

Branża sanitarna-SP decyzja str.2 (911kB) pdf

Branża sanitarna-SP decyzja (170kB) rar

Branża sanitarna-Specyfikacja część ogólna (583kB) pdf

Branża sanitarna-specyfikacja wod-kan (500kB) pdf

Branża sanitarna-protokół NK str.1 (229kB) pdf

Branża sanitarna-protokół NK str.2 (1251kB) pdf

Branża sanitarna-Rys.nr 1 NK (3633kB) pdf

Branża sanitarna-Rys.nr 2 NK (3568kB) pdf

Branża sanitarna-załącznik nr 1 do NK (764kB) pdf

Projekt budowlany-Projekt budowlano-wykonawczy (10109kB) rar

Projekt budowlany-warunki techniczne usunięcie kolizji (546kB) rar

Narada koordynacyjna (758kB) rar

Uzgodnienia, decyzje (527kB) rar

specyfikacja techniczna (346kB) rar

Branża drogowa-Projekt budowlano-wykonawczy (5939kB) rar

Branża drogowa-Uzgodnienia,decyzje (477kB) rar

Branża drogowa-Specyfikacja techniczna (2659kB) rar

Branża drogowa-Organizacja ruchu (1859kB) rar

Wyjaśnienia zamawiającego z dn.13.03.2015 r. (349kB) pdf

Odpowiedź na zapytanie (689kB) pdf

Wyjaśnienia zamawiającego z dn.20.03.2015 r. (414kB) pdf

Załączniki

Powiadom znajomego