W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na remont nawierzchni dróg gruntowych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.1.2015
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Wybór oferty

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

„REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH "

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni dróg gruntowych”, obejmujący roboty budowlane związane z :

1.1 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5 cm z wywozem urobku

1.2 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 10 cm z wywozem urobku

1.3 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 15 cm z wywozem urobku

1.4 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 20 cm z wywozem urobku

1.5 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.6 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.7 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem. (materiał Wykonawcy),

1.8 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do

35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.9 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.10 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.11 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.12 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.13 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.14 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.15 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.16 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.17 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.18 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.19 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.20 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.21 wyrównaniem nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 5 t, bez użycia materiałów,

1.22 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.23 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (płyty Zamawiającego, pozostałe materiały Wykonawcy),

1.24 transportem płyt drogowych na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 płyty drogowej oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.25 transportem płyt drogowych stanowiących własność Zamawiającego na terenie Gminy Police ze wskazanych przez Zamawiającego: miejsca odbioru do miejsca dostawy (zamówienie obejmuje wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału z miejsca wskazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.26 transportem gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.27 transportem kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.28 transportem frezu asfaltowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police).

Do oferty złożyć cenę ryczałtową za 1 m2 ww. robót, w przypadku pkt. 1.24 i 1.25 należy podać cenę ryczałtową za 1 sztukę, zaś w przypadku pkt. 1.26, 1.27, 1.28 należy podać cenę za 1 t materiału.

Remont wybranej drogi gruntowej będzie rozliczany powykonawczo na podstawie zlecenia wystawianego przed każdym rozpoczęciem robót wg. stawek określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi od 12 do 18 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

Do 30 listopada 2015 roku.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na remoncie dróg gruntowych o łącznej długości minimum 5,0 km. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).

2). ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

IX. Wadium.

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (sł ownie : trzy tysiące pięćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:

1/ pieniądzu,

2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3/ gwarancjach bankowych,

4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,

5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowi ą zany jest wnie ść wadium przed up ł ywem terminu sk ł adania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Remont nawierzchni dróg gruntowych”.

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.

6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:

KC = CN/COB x max liczba punktów w ocenianej pozycji

KC - max liczba punktów w ocenianej pozycji

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów w kryterium cena będzie składową punktów z poszczególnych pozycji jaką może uzyskać Wykonawca – 90 pkt.

Okres gwarancji - 10 pkt

Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”:

okres gwarancji badanej oferty

----------------------------------------- x 10 pkt

okres gwarancji najdłuższy

Okres gwarancji nie mo ż e by ć kr ó tszy ni ż 12 miesi ę cy od dnia odbioru ko ń cowego przedmiotu umowy. Je ż eli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji d ł u ż szy ni ż 18 miesi ę cy, do oceny ofert w kryterium gwarancja zostanie mu policzony okres 18 miesi ę cy jako maksymalny zgodny z żą daniem i mo ż liwo ś ciami zamawiaj ą cego.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium okres gwarancji wynosi – 10 pkt.

Każdy w/w rodzaj robót od punktu „1.1” do „1.25” posiada wartość 3,21 pkt. a pozycje od 1.26 do 1.28 wartość 3,25 pkt.

Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, która uzyska największą liczbę punktów za poszczególne kryteria.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć do dnia 10 marca 2015 roku do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 10 marca 2015 roku o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się

wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo

zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2015r

SIWZ

Załączniki

Wybór oferty pdf, 249 kB

Powiadom znajomego