W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Mariola Godlewska
Uzasadnienie wyboru Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Mariola Godlewska w najwyższym stopniu spełnia wymagania określone w konkursie do wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska, na które prowadzony był nabór.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska
Miejsce pracy Urząd Miejski w Policach
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
Status rozstrzygnięte

BURMISTRZ  POLICE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY      

w Urzędzie Miejskim w Policach

Inspektor  w Wydziale Ochrony Środowiska

 

1. Opis stanowiska pracy.

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:

1)      Prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach.

2)      Prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną w lasach gminnych.

3)      Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych w zakresie prowadzonych spraw

2.Warunki pracy na stanowisku

Częste kontakty z interesantami oraz pracownikami Urzędu, praca  na pełny etat

w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2016r. nie przekroczył 6%. 

 

3. Wymagania niezbędne:

1)      Wykształcenie wyższe kierunkowe (w dziedzinie nauk przyrodniczych lub ochrony środowiska)

2)      Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem postępowań administracyjnych,

3)      Biegła znajomość Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz aktów powiązanych, ustawy o lasach i aktów powiązanych,

4)      Biegła znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

5)      Znajomość zagadnień związanych z ocenami oddziaływania na środowisko,

6)      Pełna zdolność do czynności prawnych,

7)      Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office (Word, Excel,),

9)      Obsługa urządzeń biurowych.



Wymagania pożądane

1)      Umiejętność analizy i syntezy informacji,

2)      Umiejętność  działania w sytuacjach stresowych,

3)      Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,

4)      Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność,

5)      Umiejętność pracy w zespole,

6)      Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień,

7)      Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem,

8)      Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,

9)      Prawo jazdy kat. B.

5. Wymagane dokumenty:


     1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

     2) list motywacyjny,

     3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

     4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,

     5) kserokopie świadectw pracy,

     6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),

     7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych                                       

         i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego

         lub umyślne przestępstwo skarbowe,

     8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.                  o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

     9)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U. z 2014r., poz.1202/.



Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do   10.01.2017r.  do godziny 15.00

/liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/.

pod adresem :Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor- w Urzędzie Miejskim w Policach  w Wydziale  Ochrony Środowiska”


Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.


Załączniki

Ogłoszenie docx, 19 kB

Powiadom znajomego