W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na REMONT CZĘŚCI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W POLICACH UL. STEFANA BATOREGO 3.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty zostało umieszczone pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Urzędu Miejskiego w Policach,
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na

REMONT CZĘŚCI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W POLICACH
UL. STEFANA BATOREGO 3.

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane związane z remontem części pomieszczeń biurowych i sanitariatów parteru i II  piętra budynku Urzędu Miejskiego w Policach, tj. zerwanie starych wykładzin podłogowych w pomieszczeniach biurowych, wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, wykonanie nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykucie z muru dwóch ościeżnic drewnianych i montaż nowych skrzydeł drzwiowych, naprawa tynków i malowanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 2 miesiące od dnia podpisania umowy
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone ustawą oraz spełniający następujące warunki:
    - wykonawca wykaże wykonanie należycie co najmniej trzech prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w okresie 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy)
    Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
  7. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  01.07.2008 r. do godz. 10:00.
  8. Otwarcie ofert odbędzie się dnia  01.07.2008 r. o godz. 11:00 w sali nr 32 Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  10. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  11. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 10.06.2008 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wzór umowy

Specyfikacja techniczna, przedmiary robót, rzuty

Ogłoszenie o wyborze oferty

Załączniki

SIWZ-UM-2.doc doc, 111 kB
Spec.zip zip, 1.09 MB

Powiadom znajomego