W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA KOMPLEKSU BOISK PRZY Szkole Podstawowej Nr 6 w POLICACH - JASIENICY.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty znajduje się pod ogłszeniem o przetargu

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Urzędu Miejskiego w Policach,
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na

PRZEBUDOWA KOMPLEKSU BOISK PRZY Szkole Podstawowej Nr 6 w POLICACH - JASIENICY.

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl
  2. Przedmiot zamówienia: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni typu Conipur w miejscu istniejącego boiska i nowego boiska do siatkówki, nowej bieżni, postawienie piłkochwitów z siatki, wykonanie chodników i drogi wewnętrznej przy boisku, wykonanie nowego ogrodzenia, budowę nowego śmietnika, postawienie nowych opraw oświetleniowych, wykonanie odwodnienia boisk, montaż elementów wyposażenia.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 4 miesięcy od dnia podpisania umowy
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone ustawą oraz spełniający następujące warunki:
    ·         wykonawca wykaże wykonanie należycie co najmniej trzech prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w okresie 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy)
    Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40.000,- zł
  7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
  8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 06.06.2008 r. do godz. 10:00.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 06.06.2008 r. o godz. 11:00 w sali nr 32 Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3
  10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 13.05.2008 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Wzór umowy

Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zip, 9.08 MB)

Protest

Rozstrzygnięcie protestu

Odpowiedzi na pytania dotyczące przetargu

Odpowiedzi na pytania - 02.06.2008

Ogłoszenie o wyborze oferty

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 426 kB
umowa.doc doc, 91 kB
protest.pdf pdf, 620 kB
protest.pdf pdf, 488 kB
pytania.pdf pdf, 223 kB
odpo.pdf pdf, 102 kB
1.pdf pdf, 98 kB

Powiadom znajomego