W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przeprowadzenie prac remontowych dachu budynku przedszkola publicznego w Tanowie ul. Szczecińska 70
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W TANOWIE ul. Szczecińska 70, 72 –004 Tanowo UNIEWAŻNIA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA : „Przeprowadzenie prac remontowych dachu budynku Przedszkola Publicznego w Tanowie, ul. Szczecińska 70” w dniu 04 czerwca 2007 roku o godz. 10.00 na podstawie Art. 93 Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

ZAMAWIAJĄCY:
 
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo
 
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE
 
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA DO 60 000 EURO NA:
 
„Przeprowadzenie prac remontowych dachu budynku przedszkola publicznego w Tanowie ul. Szczecińska 70”

  1. Opis przedmiotu zamówienia
     
    Przedmiotem zamówienia jest  remont dachu wraz z urządzeniem ochrony odgromowej w budynku Przedszkola Publicznego w Tanowie – usytuowanego przy ul. Szczecińskiej 70 w Tanowie.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    • roboty przygotowawcze
    • roboty rozbiórkowe
    • roboty pokrywcze z dachówki ceramicznej
    • roboty blacharskie
    • roboty tynkarskie
    • roboty ciesielskie
    • roboty termoizolacyjne
    • impregnacje
    • instalacje odgromowe
    • wywóz gruzu. Kod CPV  45.000000-7
  2. Miejsce wykonania dostaw i usług: Przedszkole Publiczne w Tanowie
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
  5. Termin wykonania całości zamówienia: do dnia 20 sierpnia 2007
  6. Wadium: 3 500, 00 zł 
  7. Warunki uczestnictwa:
     
    Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do   siwz.
            W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
            W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
            W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
    3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
            W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
            W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
    4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
            W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
            W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
            W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do   siwz.
            Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
      i)                    Kierownika budowy – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
      ii)                   Kierownika robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
    8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 7), posiadają wymagane uprawnienia tj:.
            kopie aktualnych uprawnień budowlanych i kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 7.i), 7.ii) SIWZ oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające stawiane warunki, sporządzone według wzoru załączonego do SIWZ dla wskazanych powyżej osób (załącznik nr 3 do SIWZ);
      W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.
    9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do   siwz oraz dokumenty – referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
      Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum trzy prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna roboty budowlane w których zakresie znajdowały się roboty ciesielskie i dekarskie. Wartość każdej z tych robót musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) netto.
      W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
    10. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy  złotych 00/100).
      W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
    11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
      Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
      W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
  8. Dodatkowe dokumenty wymagane w ofercie:

    dowód wniesienia wadium;     
    ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

    pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej

    kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z załączonym wzorem (przedmiar robót – załącznik nr 7 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

    Harmonogram rzeczowo-finansowy robót na przygotowanym przez Wykonawcę wzorze W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
  9. Kryterium oceny ofert : 100  % cena
  10. Numer referencyjny  nadany sprawie: PP-207/4/07
  11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej: www.bip.police.pl , www.police.pl oraz w druku można otrzymać po złożeniu pisemnego zamówienia i wniesieniu opłaty pod adresem:
    PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE
    ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo
     
    Opłatę za wydanie SIWZ w wysokości 35,00 zł należy wnieść na rachunek zamawiającego:    
    29 1020 4795 0000 9702 0009 0522
  12. Termin składania ofert : 04 czerwca 2007 r., godz. 9:30
  13. Termin związania ofertą:    30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
  14. Otwarcie ofert: 04 czerwca 2007 r., godz. 10:00  w 
  15. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: p. Joanna Badur,
    tel. 091 312 66 77
  16. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
     
    Ogłoszenie o ww. przetargu zostało przesłane do Portalu Internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 18 maja 2007 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (7,63 MB)

Powiadom znajomego