W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOSTAWĘ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK DLA URZĘDU GMINY W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Urząd Gminy w Policach informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Gminy w Policach” w trybie przetargu nieograniczonego, została wybrana oferta firmy: HiCOPY SZCZECIN s.c. J. Dankiewicz, S. Bereś ul. Bankowa 32 72-010 Police na cenę: 12.051,16 zł brutto Kryterium oceny – cena 100%

Police 18.04.2007r.

Burmistrz Gminy Police
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na

„DOSTAWĘ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK DLA URZĘDU GMINY W POLICACH”

  1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Urzędu Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. 24, w godzinach 900 – 1500. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Katarzyna Golema tel. (0 91) 431-18-24, fax (0 91) 431-18-32 oraz Wanda Jaszczak – (odnośnie wszelkich zapytań dot. zał. nr 2 do SIWZ), tel.(0 91) 431-18-18.
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Gminy w Policach, wg wykazu rodzajowego określonego w zał. nr 2 do SIWZ.
  3. Termin wykonania zamówienia: 1 rok od dnia zawarcia umowy.
  4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Nie stosuje się wadium.
  6. Kryterium oceny – cena 100 %.
  7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 27 kwietnia 2007r., do godz. 900. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 27 kwietnia 2007r. w sali 32 (I piętro) o godz. 9 15 w obecności Wykonawców.
  8. Termin związania z ofertą – 30 dni.
  9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego