W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI-272/2/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa infrastruktury drogowej na terenie Polic na potrzeby Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej - Przystanek Police Piłsudskiego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI-272/2/2022
Zamawiający Urzędu Miejskiego w Policach
Tryb zamówienia Podstawowy z możliwością negocjacji
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert e-zamówienia
rozstrzygnięcie

Przetarg rozstrzygnięty

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b9b86e3-f383-11ec-9a86-f6f4c648a056 

Powiadom znajomego