W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

2021/BZP 00021071/01

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonywanie usług z zakresu usuwania awarii, w ramach pogotowia lokatorskiego, w zasobach mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający GMINA POLICE ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 72-010 Police, ul. Bankowa 18
Tryb zamówienia Tryb podstawowy bez negocjacji
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podstawie art.3 ust. 1 ustawy Pzp
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://miniportal.uzp.gov.pl.
rozstrzygnięcie

Rozstrzygnięcie postępowania - w załączeniu pod ogłoszeniem

Ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu publicznym zostało opublikowane na stronach Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.01.2022 r. pod numerem: 2022/BZP 00021071/01

Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu pod ogłoszeniem

Załączniki

SWZ docx, 93 kB

Powiadom znajomego