W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

OR.272.1.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.272.1.2021
Zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Tryb podstawowy bez negocjacji
Termin składania ofert
Sposób składania ofert w treści ogłoszenia
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze zostało zamieszczone w załączeniu poniżej

Treść

 

W dniu 23.12.2021 r. zamieszczono informację o zmianie terminu składania ofert

Załączniki

SWZ pdf, 414 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane