W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

FN.271.1.2020.MWT

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wybór banku do prowadzenia obsługi bankowej Gminy Police i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy FN.271.1.2020.MWT
Zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stefana Batorego 3, (sekretariat), 72-010 Police
unieważnienie

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie
składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 dnia
02.11.2020 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego.

Załączniki

Powiadom znajomego