W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

OR.2635.3.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji OPZ i SIWZ oraz wsparcie w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu:„Integracja i rozbudowa Systemów Informatycznych do świadczenia e-usług, w celu Zrównoważonego Rozwoju e-Społeczeństwa Miasta Police”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy OR.2635.3.2018
Zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert oferty pisemne

Załączniki

Powiadom znajomego