W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

FP.RPO.1.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa wyposażenia pracowni w postaci mebli i sprzętu laboratoryjnego oraz pozostałego wyposażenia meblowego na potrzeby realizacji projektu „Lepszy start – kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy FP.RPO.1.2018
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 30
rozstrzygnięcie

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 i nr 2 oraz wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 znajduje się poniżej.

Ogłoszenie o zamówieniu znajduje się poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego