Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Policach
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Policach |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Stanu Cywilnego w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | w trakcie rozstrzygania |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Policach
nazwa stanowiska pracy, Wydział
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu realizacji spraw wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego z dnia 28 listopada 2014 r. (Dz. U. poz. 1741 ze zm.) a w szczególności:
1) dokonywanie migracji (przeniesienia) aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach do rejestru stanu cywilnego, zlecanie migracji aktów innym Urzędom Stanu Cywilnego oraz realizacja zleceń otrzymanych z innych Urzędów Stanu Cywilnego,
2) wydawanie z rejestru stanu cywilnego odpisów skróconych, zupełnych,
i wielojęzycznych oraz wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej we wniosku osoby,
3)prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej w sprawach dotyczących rejestracji stanu cywilnego,
4) aktualizacja rejestru PESEL,
5) prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
6) dbałość o należyte przechowywanie i zabezpieczanie ksiąg stanu cywilnego wraz z aktami zbiorowymi,
7) wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym,
8) aktualizacja rejestru stanu cywilnego na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych, decyzji administracyjnych oraz innych dokumentów stanowiących podstawę wpisu do rejestru stanu cywilnego.
2.Warunki pracy na stanowisku
Częste kontakty z interesantami, praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie- średnio 40 godzin tygodniowo, praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w lutym 2016r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) Wyższe studia magisterskie,
2) 3 letni staż pracy,
3) Znajomość przepisów ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego z dnia 28.11.2014r. (Dz. U. poz. 1741 ze zm.),
4) Znajomość przepisów Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego z dnia 25.02.1964r. (Dz. U. 2012, poz. 778 ze zm.),
5) Znajomość przepisów ustawy O zmianie imienia i nazwiska z dnia 17.10.2008r. (Dz. U. Nr 220, poz. 1414 ze zm.)
6) Znajomość przepisów ustawy O ewidencji ludności z dnia 24.09.2010 r. ( Dz. U. Nr 217, poz. 1427 ze zm.) – w zakresie dotyczącym numeru PESEL,
7) Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
8) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4. Wymagania pożądane:
1) znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (komunikatywna).
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2014r., poz.1202/.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 31.03.2016r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Policach.
/nazwa stanowiska
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze