inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Organizacyjno-Prawny |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Burmistrz Polic ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w urzędzie miejskim w Policach: inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) obsługa kancelarii Urzędu – przyjmowanie pism, podań, rozdział korespondencji itp;
2) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz pomoc i rozwiązywanie problemów związanych z systemem;
3) pełnienie funkcji archiwisty – koordynatora czynności kancelaryjnych, w tym: prowadzenie archiwum zakładowego, porządkowanie akt, przyjmowanie do archiwum zarchiwizowanych dokumentów od komórek organizacyjnych Urzędu, przekazywanie akt do Archiwum Państwowego,
4) Udzielanie instrukcji pracownikom w zakresie czynności kancelaryjnych, inne zadania w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie oraz odbyty kurs dla archiwistów I stopnia,
2) trzyletni staż pracy,
3) znajomość przepisów:
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej,
4) znajomość metod i techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym i biurowym,
5) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem,
6) zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień,
7) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania pożądane:
1) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednim kontaktem z interesantem,
2) umiejętność obsługi systemu obiegu dokumentów NIL BPM,
3) samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, komunikatywność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
6) umiejętność organizacji pracy,
7) odporność na stres,
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy*,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
9) aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 22 września 2014 r.
pod adresem:
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Organizacyjno-Prawnym”
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
* druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze