inspektor w Wydziale Działalności Gospodarczej
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | inspektor w Wydziale Działalności Gospodarczej |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Działalności Gospodarczej |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Stefana Batorego 3, 72-010 Police (sekretariat, pok. nr 30, I piętro) |
Status | w trakcie rozstrzygania |
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) wykonywanie wszelkich (należących do organów gminy) czynności związanych z ewidencjonowaniem przedsiębiorców będących osobami fizycznymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
3) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń burmistrza dotyczących powierzonych obowiązków;
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie prawne, w szczególności prawo administracyjne),
2) pięcioletni staż pracy;
3) znajomość przepisów:
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego (znajomość praktyczna),
- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- ustawy o samorządzie gminnym,
4) biegła znajomość pakietu Microsoft Office,
5) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem (komunikatywność),
6) zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
9) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania pożądane:
1) 3-letni staż pracy w administracji publicznej,
2) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednim kontaktem z interesantem
3) umiejętność dobrej organizacji pracy,
4) samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy*,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
9) aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 30 stycznia 2015 r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police (sekretariat, pok. nr 30, I piętro)
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor - w Wydziale Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miejskim w Policach.”
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.