PODINSPEKTOR Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość oraz płatności podatków i opłat)
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Edyta Popakul |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Pani Edyta Popakul zam. Police złożyła aplikacje spełniające wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że kandydatka posiada niezbędne kwalifikacje, w tym doświadczenie w pracy na stanowisku pracy podlegającym naborowi oraz odpowiednie cechy osobowości przydatne na stanowisku podinspektora. |
Stanowisko | PODINSPEKTOR Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość oraz płatności podatków i opłat) |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | w treści ogłoszenia |
Status | rozstrzygnięte |
1. Opis stanowiska pracy.
Do zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań w szczególności z zakresu:
- Prowadzenie księgowości w zakresie podatków i opłat, w szczególności podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, z tytułu łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku od środków transportowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rozliczanie prowizji dla sołtysów.
- Rozliczanie inkasentów z pobranego podatku w swoim zakresie.
- Przygotowywanie dyspozycji do zapłaty kosztów w swoim zakresie.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych, analiz i informacji w swoim zakresie.
- Sporządzanie inwentaryzacji sald i odsetek zgodnie z przepisami prawa i zarządzeniem Burmistrza.
- Rozliczanie podatku rolnego z Izbą Rolniczą.
- Rozkładanie wyciągów bankowych z rachunku bieżącego na poszczególne referaty.
- Zwroty nadpłat w zakresie podatków i opłat.
- Przygotowywanie postanowień o zaliczaniu wpłaty lub nadpłaty na poczet zaległości.
- Wprowadzanie do systemu dat potwierdzenia odbioru decyzji podatkowych.
- Przygotowywanie informacji do projektu budżetu i wykonania budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w swoim zakresie.
- Przeglądanie na bieżąco stron BIP i eliminowanie nieaktualnych informacji w swoim zakresie.
- Prowadzenie rejestrów pism i dokumentów
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Współdziałanie z pracownikami Wydziału oraz pracownikami pozostałych Wydziałów w sprawach należności gminnych.
- Współdziałanie z Administracja Skarbową, bankami i instytucjami w sprawach należności gminnych.
- Bieżącą znajomość aktów normatywnych dotyczących zajmowanego stanowiska.
2. Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, częste kontakty z petentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2020 r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) ukończone: studia wyższe lub szkoła średnia,
2) wymagany minimalny staż pracy 3 lata,
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu Office.
4. Wymagania pożądane:
1) doświadczenia zawodowe w sektorze finansów publicznych w zakresie księgowości oraz płatności podatków i opłat na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
2) kursy lub/i szkolenia z zakresu księgowości oraz płatności podatków i opłat na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
3) cechy osobowości i umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, dobra pamięć, sumienność, operatywność, praca w zespole, rzetelność, punktualność, kreatywność, umiejętność korzystania z przepisów prawa, dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje (może być kserokopia),
4) wypełniony kwestionariusz osobowy*,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 25 maja 2020 roku,
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor (księgowość oraz płatności podatków i opłat) - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Finansowo-Budżetowym.
W związku z wyjątkową sytuacją epidemiologiczną dopuszcza się składanie ofert na potrzeby samej rekrutacji za pośrednictwem platformy e-PUAP lub poczty elektronicznej. Przy zastosowaniu poczty elektronicznej skany dokumentów do oferty, winny być przekazane w pliku zabezpieczonym hasłem z wykorzystaniem Zip-7. Hasło należy wówczas przekazać w odrębnej wiadomości. Korespondencję tą proszę kierować na adres: sekretariat@ug.police.pl.
Dokumenty dostarczone za pośrednictwem poczty elektronicznej będą wymagały złożenia w formie papierowej po rozstrzygnięciu procedur rekrutacyjnych tylko w przypadku wybranego aplikanta.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy
ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police
ul. Stefana Batorego 3
- Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a ) i c) RODO ,art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019r. poz.1040 ) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanym.
* druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze