Inspektor w Wydziale Oświaty i Kultury
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Żaneta Onyszkiewicz-Filipczak |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Żaneta Onyszkiewicz –Filipczak posiada niezbędne kwalifikacje do wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska, na które prowadzony był nabór |
Stanowisko | Inspektor w Wydziale Oświaty i Kultury |
---|---|
Miejsce pracy | Urzad Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
1. Opis stanowiska pracy.
Do zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) dowożenia uczniów do placówek,
2) przyznawania pomocy materialnej o charakterze socjalnym (stypendium szkolnego i zasiłku szkolnego),
3) przyznawania stypendiów i nagród sportowych,
4) przyznawania stypendiów i nagród kulturalnych,
5) spraw związanych z doskonaleniem zawodowym nauczycieli,
6) prowadzenia rejestrów placówek,
7) spraw związanych z obowiązkiem szkolnym,
8) organizacji wycieczek szkolnych,
9) monitorowania informacji umieszczanych przez Wydział Oświaty i Kultury na stronach internetowych Gminy Police.
2. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, częste kontakty z petentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w styczniu 2020 r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
2) 3 lata stażu pracy, w tym rok w administracji publicznej,
3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
4) umiejętność redagowania pism,
5) biegła obsługa komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu office,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wymagania pożądane:
1) znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego,
2) prawo jazdy kat. B,
3) cechy osobowości i umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność w działaniu, sumienność, praca w zespole, rzetelność, punktualność, kreatywność.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje (może być kserokopia)
4) wypełniony kwestionariusz osobowy*,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku),
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność/dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.)
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 24 lutego 2020 r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Oświaty i Kultury.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a) i c) RODO, art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019r. poz.1040 ) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanym