NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Technicznych
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | ZGKiM Police |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach ul. Bankowa 18 - sekretariat pokój nr 312 III p. |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
I. Opis stanowiska pracy.
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Inspektor ds. Technicznych – podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu Techniczno-Inwestycyjnego i Zamówień Publicznych.
Do głównych obowiązków pracownika na ww. stanowisku będzie należało:
- Przygotowanie kompleksowej dokumentacji, związanej z udzieleniem zamówień publicznych w zakresie dostawy materiałów i wyrobów budowlanych, w podziale na części, na potrzeby pracowników grupy remontowej Zakładu.
- Przygotowywanie dokumentacji, związanej z udzielaniem zamówień publicznych na roboty budowlane, usługi i dostawy, w systemie zleconym, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zapytań ofertowych, w oparciu o Zarządzenie Dyrektora Zakładu.
- Występowanie z Wnioskiem o pozwolenie na budowę i zmianę pozwolenia na budowę,
z Wnioskiem o pozwolenie na rozbiórkę, Zgłoszeniem robót budowlanych i rozbiórkowych, niewymagających pozwolenia na budowę, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane, do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej oraz uzyskiwanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów, wymaganych do uzyskania pozwolenia. - Współpraca z kierownikiem działu, w zakresie opracowywania dokumentacji, dotyczącej przetargów nieograniczonych na roboty budowlane, usługi i dostawy.
- Zlecanie wykonawstwa robót, na zasadach zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych i Zarządzeniem Dyrektora Zakładu.
- Opracowywanie projektów umów, zawieranych z wykonawcami na roboty budowlane, usługi i dostawy, w oparciu o plany remontów budynków, inwestycji i zlecenia innych Działów ZGKiM.
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich.
- Cotygodniowe sporządzanie analizy z wykonania rzeczowego planu remontów
i inwestycji, w rozbiciu na rodzaje robót. - Udział w odbiorach etapowych, końcowych i pogwarancyjnych, sporządzanie protokołów odbiorów robót, wniosków o potrącenie lub zwrot zabezpieczeń.
- Kompleksowy nadzór techniczny nad robotami budowlanymi w zakresie zadań prowadzonych przez Zakład, zlecanych na zewnątrz.
- Prowadzenie całości spraw dot. egzekwowania usunięcia wad i usterek przez wykonawców, w zakresie robót znajdujących się na gwarancji oraz w okresie rękojmi.
- Współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego w zakresie:
a) przygotowania dokumentacji do przetargów,
b) przygotowania dokumentacji przy zlecaniu robót poza ustawą,
c) sporządzania kosztorysów inwestorskich.
- Zastępowanie innego inspektora ds. technicznych w razie nieobecności w zakresie objętym kompetencjami.
- Współpraca z pracownikami działów Technicznej Obsługi Budynków, Obsługi Urządzeń Komunalnych i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie usług i remontów zlecanych na zewnątrz.
- Udział w zebraniach Wspólnot mieszkaniowych, w zależności od potrzeb.
- Sporządzanie stosownych sprawozdań z realizacji zadań.
- Prowadzenie korespondencji w zakresie przyjętych obowiązków zarówno z instytucjami, jak i osobami fizycznymi.
- Załatwianie pism i interwencji lokatorów oraz prowadzenie innej korespondencji, związanej z pracą działu.
- Wykonywanie innych poleceń, wydawanych przez przełożonych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, a nie będących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem.
II. Warunki pracy na stanowisku:
- Stały kontakty z pracownikami zakładu oraz z interesantami zakładu,
- Praca w pomieszczeniu biurowym na III piętrze budynku przy ul. Bankowej 18,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Biuro w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, konieczność przemieszczania się po schodach z parteru na III piętro,
- Praca w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo,
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2019 r. nie przekroczył 6%.
III. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowane budowlane,
- Wykształcenie średnie o profilu budowlanym (technikum budowlane) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o profilu niebudowlanym,
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze co najmniej 2 lata,
- Biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
- Podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi,
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
IV. Wymagania dodatkowe:
- Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność,
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem i ze współpracownikami,
- Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego samochodu – możliwy ryczałt na wykorzystanie pojazdu do celów służbowych.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- Kserokopie świadectw pracy,
- Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
VI. Informacje dodatkowe:
- Termin składania ofert do dnia 19.07.2019 r do godziny 1430
- Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
ul. Bankowa 18 sekretariat pokój nr 312 III p. - Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „Inspektor ds. Technicznych w ZGKiM w Policach”
- Przewidywany termin zatrudnienia sierpień 2019 r. (umowa o pracę na czas określony – min. 6 miesięcy – pełny etat, po okresie sprawdzającym umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony),
- Oferty złożone po terminie lub niekompletne zostaną odrzucone,
- Kandydaci których oferta nie została wybrana mogą odebrać złożone przez siebie dokumenty w terminie 10 dni po ogłoszeniu wyniku konkursu. Po tym terminie, nieodebrane ofert zostaną komisyjnie zniszczone,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Policach w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach na parterze.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) dalej: RODO, informujemy, że:
- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach przy ul. Bankowej 18,
72-010 Police jest administratorem Państwa danych osobowych; - Kontakt z wyznaczonym w ZGKiM inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu: iod@zgkim.police.pl
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (a) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (b), pozostałe dane na podstawie zgody (c)
- 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz
§1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika
(Dz.U. 2017 poz. 894 ze zm.); - 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia obecnego procesu rekrutacji;
- Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.