W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru

Burmistrz Polic informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie wybrano kandydata.

Uzasadnienie:
Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska nie został rozstrzygnięty z uwagi na fakt, iż kandydaci uczestniczący w naborze nie spełnili wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze , lub nie posiadali wystarczających umiejętności oraz predyspozycji do pracy na aplikowanym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska
Miejsce pracy Urząd Miejski w Policach
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3
Status rozstrzygnięte
BURMISTRZ  POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY      
w Urzędzie Miejskim w Policach

Podinspektor  w Wydziale Ochrony Środowiska

 

1. Opis stanowiska pracy.

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:

  • Prowadzenie postepowań związanych z nieprawidłowościami usuwania nieczystości płynnych z bezodpływowych zbiorników.
  • Wydawanie decyzji zezwalających na usuwanie nieczystości płynnych z bezodpływowych zbiorników i transport nieczystości płynnych.
  • Prowadzenie wykazów: bezodpływowych zbiorników do gromadzenia nieczystości płynnych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
  • Prowadzenie spraw związanych ze strefami ochronnymi ujęć wody.
  • Przygotowywanie decyzji oraz prowadzenie postepowań dotyczących:

– usuwania drzew i krzewów wraz z naliczaniem opłat za ich usuwanie, w tym decyzji o pobraniu lub umorzeniu opłaty.

- ustalających kary za usunięcie bez zezwolenia drzew i krzewów.

  • Analiza dokumentów powiatowych, wojewódzkich  i krajowych z zakresu ochrony środowiska i przyrody.
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni.

 

2.Warunki pracy na stanowisku

Częste kontakty z interesantami oraz pracownikami Urzędu, praca  na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim  w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2018r. nie przekroczył 6%.

 

3. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ochrona środowiska lub pokrewne lub administracja).
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z pracą w administracji.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,  o ochronie przyrody,  Prawo ochrony środowiska,  oraz aktów powiązanych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office (Word, Excel).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Obsługa urządzeń biurowych.

4. Wymagania pożądane

  • Umiejętność analizy i syntezy informacji.
  • Umiejętność  działania w sytuacjach stresowych.
  • Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa .
  • Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień.
  • Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem.
  • Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.

5. Wymagane dokumenty:


     1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

     2) list motywacyjny,

     3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

     4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,

     5) kserokopie świadectw pracy,

     6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),

     7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych  i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

     8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).

     9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm./.


Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do   28.12.2018r.  do godziny 15oo

/liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd pod adresem :

Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor-

 w Urzędzie Miejskim w Policach  w Wydziale  Ochrony Środowiska”.


Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.


** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze

 


6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Polic
    72-010 Police,
    ul. Stefana Batorego 3
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,  tel. 91 4311825.
  3. dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,           art. 22¹   § 1, 4 i 5 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r. poz.917 z poźn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (  Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym. 
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

 

Załączniki

Ogłoszenie doc, 47 kB

Powiadom znajomego