Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Burmistrz Polic informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie wybrano kandydata. Uzasadnienie: Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska nie został rozstrzygnięty z uwagi na fakt, iż kandydaci uczestniczący w naborze nie spełnili wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze , lub nie posiadali wystarczających umiejętności oraz predyspozycji do pracy na aplikowanym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3 |
Status | rozstrzygnięte |
Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
- Prowadzenie postepowań związanych z nieprawidłowościami usuwania nieczystości płynnych z bezodpływowych zbiorników.
- Wydawanie decyzji zezwalających na usuwanie nieczystości płynnych z bezodpływowych zbiorników i transport nieczystości płynnych.
- Prowadzenie wykazów: bezodpływowych zbiorników do gromadzenia nieczystości płynnych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Prowadzenie spraw związanych ze strefami ochronnymi ujęć wody.
- Przygotowywanie decyzji oraz prowadzenie postepowań dotyczących:
– usuwania drzew i krzewów wraz z naliczaniem opłat za ich usuwanie, w tym decyzji o pobraniu lub umorzeniu opłaty.
- ustalających kary za usunięcie bez zezwolenia drzew i krzewów.
- Analiza dokumentów powiatowych, wojewódzkich i krajowych z zakresu ochrony środowiska i przyrody.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni.
2.Warunki pracy na stanowisku
Częste kontakty z interesantami oraz pracownikami Urzędu, praca na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2018r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ochrona środowiska lub pokrewne lub administracja).
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z pracą w administracji.
- Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie przyrody, Prawo ochrony środowiska, oraz aktów powiązanych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
- Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office (Word, Excel).
- Prawo jazdy kat. B.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obsługa urządzeń biurowych.
4. Wymagania pożądane
- Umiejętność analizy i syntezy informacji.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa .
- Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień.
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem.
- Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm./.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 28.12.2018r. do godziny 15oo
/liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd pod adresem :
Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor-
w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Ochrony Środowiska”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a ) i c) RODO , art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r. poz.917 z poźn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.