Podinspektor w Wydziale Gospodarki Gruntami
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Magdalena Brzezińska |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Magdalena Brzezińska posiada kwalifikacje do wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska , na które prowadzony był nabór. |
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Gospodarki Gruntami |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Gruntami
nazwa stanowiska pracy,
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) przygotowywanie umów dzierżawy pod garażami i najmu garaży,
2) przygotowywanie umów oddania w użytkowanie wieczyste gruntów pod garaże,
3) aktualizacja czynszu dzierżawy i opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego,
4) prowadzenie ewidencji zawartych umów,
2.Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, częste kontakty z interesantami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2017r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie,
2) wymagany minimalny staż pracy- 3 lata, preferowany staż pracy w administracji publicznej ,
3) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów do niej wykonawczych,
4) znajomość przepisów kodeksu cywilnego,
5) obywatelstwo polskie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) obsługa komputera i urządzeń biurowych,
9) prawo jazdy kat.B,
4. Wymagania pożądane
1. zdolność i chęć szybkiego uczenia się,
2. dobra organizacja pracy samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,
umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5. kserokopie świadectw pracy,
6. referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2016r., poz.902/
8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 22.12.2017r. do godz.15
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Gruntami. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze