W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenie Nr 50/10 w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w zakresie wszechstronnej aktywizacji ludzi starszych, oraz wysokości dotacji w 2010 roku.

Zarządzenie Nr 50/10
Burmistrza Polic
z dnia 5 marca 2010 roku

w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w zakresie wszechstronnej aktywizacji ludzi starszych, oraz wysokości dotacji w 2010 roku.


Treść zarządzenia

Załączniki

Powiadom znajomego