W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Burmistrz Polic ogłasza konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie działania na rzecz osób niepełnosprawnych

Police, dnia 17 lutego 2010 roku

Burmistrz Polic

ogłasza konkurs ofert:

na realizację zadań publicznych w zakresie działania na rzecz osób niepełnosprawnych

I. Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadań publicznych, będących zadaniami własnymi Powiatu Polickiego, które zostały Gminie Police przekazane na podstawie porozumienia, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Policach Nr XLVII/360/10 z dnia 26 stycznia 2010 roku w sprawie przyjęcia przez Gminę Police zadań powierzonych do realizacji przez Powiat Policki oraz uchwały Rady Powiatu w Policach Nr XXXVI/253/2010 w Policach z dnia 29 stycznia 2010 roku w sprawie powierzenia Gminie Police prowadzenia zadań publicznych Powiatu Polickiego.

Pełna treść konkursu

Załączniki

Powiadom znajomego